1. În cât timp începe Programul după ce mă înscriu?
După primirea Kitului RestartiX Nutritional te programezi la o consultație cu dna Dr. Andra Zaharia, apoi în urma consultației și se va întocmi un plan alimentar pentru primele 15 zile, etapa care poate dura între 2 si 5 zile de la finalizarea consultației.
2. Există un termen limită pentru înscrieri?
Nu, programul va rămâne deschis pentru înscrieri permanent. Pentru că din dorința de a obține rezultate pentru clienții noștri lucrăm cu un număr limitat de persoane, există perioade când înscrierile sunt suspendate temporar. Chiar și așa te poți înscrie pe listele de așteptare.
3. În ce constă jurnalul alimentar?
Jurnalul alimentar online este oglinda ta şi a evoluţiei tale. Acolo notezi tot ce mănânci, când, cât, ce mişcare faci, ce măsurători săptămânale ai și ai şi un grafic vizual pentru a vedea cum evoluezi. Acolo trebuie sa îţi faci autoanaliza în funcţie de lucrurile pe care le înveţi în program, acolo îţi fac şi eu analiza, te corectez, te ajut, te sfătuiesc. Practic, jurnalul este modul prin care Dr. Andra Zaharia te monitorizează cu tot ceea ce faci în fiecare zi. În același timp este şi modul în care tu îţi asumi cu discernământ acțiunile și îți vezi progresul.
4. Va trebui să urmez nişte reţete fixe, am meniu fix?
Da, însă, în funcție de alimentele bifate și alese de tine.
5. Cum vom comunica?
Prin contul ce se va crea după achiziționarea programului pe platforma www.nutritional.ro
6. Este un program doar cu fructe şi legume? Eu mănânc carne multă. Pot urma programul?
Este un program care conțin toate categoriile de produse alimentare: pește, carne, legume, fructe
7. Cum decurge, practic, programul?
PASUL 1 – Îți trimitem acasă Kit-ul RestartiX Nutrițional
PASUL 2 – Completezi Evaluarea Inițială și Realizezi consultația cu Dr.Andra Zaharia
PASUL 3 – Îți creăm Planul alimentar Personalizat
PASUL 4 – Te evaluăm o dată la 15 zile
8. Va fi nevoie de cumpărat anumite suplimente?
Categoric, nu!
9. Sunt din altă ţară. Pot urma programul?
Da, iar aceasta este MARELE avantaj pe care ni l-a adus Internetul. Indiferent de locaţia ta fizică, poţi urma liniştit acest program. În programele noastre RestartiX avem deja mulți clienți din Australia, Canada, Elveţia, SUA, Anglia, Germania, Republica Moldova etc. Cu toții urmează programele de kinetoterapie asistată online din confortul casei lor. Tot ce ai nevoie este doar o conexiune la Internet? Dacă o ai, atunci ai și program de slăbit la un click distanță!
10. Cât timp după ce voi termina voi avea acces la toate resursele din program?
Accesul la toate resursele din program vor fi pe viață!!!
11. De unde ştiu că nu mă îngraş după cele 90 zile? Am mai păţit asta în trecut.
Unul dintre obiectivele programului constă în dezvoltarea unor obiceiuri alimentare sănătosea care să evite acumulrea kilogramelor și după aceste 90 zile. Dacă veți evita anumite derapaje alimentare, îngrășarea după cele 90 zile va fi ceva exclus.
12. Nu am nevoie să slăbesc, mă interesează doar să trăiesc învăț să mănânc sănătos. Pot urma programul?
Înscrierea în acest program este probabil cel mai înțelept lucru pe care îl puteți face pentru a învâța să mâncați sănătos.
13. Ce se întâmplă dacă eu mai am de slăbit după cele 3 luni de program?
Prin dezvoltarea unor obiceiuri alimentare, puteți relua programul și rețetele prezentate pentru a vă atinge obiectivul de kilograme slăbite.
14. Am un program foarte încărcat. Nu ştiu dacă reuşesc să ţin pasul. Pot să urmez programul în ritmul meu?
În urma unei consultații speciale cu dr. Andra Zaharia veți stabili cel mai bun interval de mâncare.
15. Cum plătesc înscrierea în program?
Ai două opțiuni de plată: online cu cardul, prin procesatorul securizat EuPlătesc (recomandat) sau prin Transfer Bancar. În cazul plății online cu cardul, validarea comenzii se face imediat. În cazul plății prin Transfer Bancar, validarea comenzii se face după ce avem confirmarea transferului în contul nostru, ceea ce poate dura 48 – 72h. Pentru fiecare din variantele de plată, vei primi instrucțiuni clare în momentul comenzii sau după finalizarea acesteia.
16. Dacă am cumpărat un pachet şi vreau să cumpăr ore de coaching / consultanță 1-la-1 în plus, se poate?
Da. Se pot cumpăra și ore suplimentare de consultanță, dacă doriți asta.
17. Dacă sunt nevoit sa întrerup programul, îl pot relua?
Nu! Odată întrerupt, programul trebuie reluat de la început
18. Dacă apare vreo situație neprevăzută la care am nevoie de răspuns, cum procedez?
Solicitați acest lucru printr-un mesaj pe contul de pe platforma www.nutritional.ro