Cine imi va livra produsele comandate?
Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de compania DPD.
Cat dureaza livrarea?
Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 24 ore – 72 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de luni, marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.
Cat costa transportul?
Pretul transportului va fi urmatorul:
- Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful este standard, de 20 lei.
- Pretul transportului nu creste sau scade in functie de greutatea coletului, decat in cazul in care greutatea coletului depaseste 3 kilograme.
Cum urmaresc livrarea?
Dupa ce comanda va fi plasata catre DPD se va genera un cod de urmarire și vei fi contactat prin sms pentru a veifica statusul livrarii.
Daca destinatarul nu este gasit, se va efectua o a doua incercare de livrare, informând destinatarul cu privire la următoare încercare de livrare;
DPD va efectua implicit doua incercari de livrare, in zile lucratoare consecutive. In cazul in care destinatarul sau persoana autorizata sa primeasca coletul nu este gasita la destinatie, la ultima încercare de livrare, DPD va lasa un aviz ce contine detalii despre: numarul documentului de transport, data avizarii destinatarului, perioada de pastrare a coletului la dispozitia destinatarului, precum si denumirea, adresa si programul de lucru cu publicul al punctului de contact de la care poate fi ridicata trimiterea postala, iar în cazul în care la adresa destinatarului nu este instalat niciun recipient pentru primirea coletului, DPD va lua toate măsurile pentru a se asigura că avizul va ajunge la cunoştinţa destinatarului, inclusiv prin transmiterea acestuia prin mijloace electronice. In cazul in care destinatarul refuza coletul, returul se proceseaza automat in aceeasi zi, fără parcurgerea procedurii de avizare a destinatarului.
De ce nu am primit toate produsele comandate?
Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:
Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda produsul/produsele sa lipseasca din comanda ta.
Suna la 021 555 38 13 sau contacteaza-ne la contact@restartix.com pentru a verifica cu echipa de suport RestartiX dacă s-a strecurat vreo greseala în pregătirea coletului.
Ce fac in cazul in care comanda mea nu ajunge in timpul estimat?
Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.
Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?
Poti sa optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata cu numerar. Pentru plata cu numerar NU se percepe un comision.